
ادامه ی زندگی بعد از چند سال دوباره اومدم اینجا، واقعا دفترخاطراتم هست، حالا دوتا بچه دارم یک دختر دو ماهه هم دارم، هنوووز دفاع نکردم، مقاله هامو نوشتم داره ویرایش میشه ولی استادم خیلی اذیت میکنه و گیر میده، دیگه بیشتر از این اگر بگذره اجازه ی دفاع نمیدن. خوبه حداقل آموزش و پرورش قبول شدم و حقوق ناچیزی دارم ولی بیمه واسم رد میشه، تو سن ۳۷ سالگی خیلی بده که هنوز درحال تلاش برای رسیدن با یک شغل خوب هستم، چقدر شرایط اقتصادی کشور داغون شده، همه چیز گرون شده تورم وحشتناکه، میصم خیلی داره تلاش میک...
ادامه مطلب