
کاش بلاگفا نصف نوشته هامو بهم برمیگردوند،خاطرات قشنگ روزای اول اشناییمون خیلی حیف شد همشون پاک شد،اووووم چقدر سر xa0دو راهی موندن سخته،کاش یکی بهم مسیر درستو نشون میداد،یعنی من و مصی به درد هم میخوریم؟! xa0نکنه انتخابم اشتباه باشه،نکنه زندگیم خراب بشه، وااااای خدا چقدر سخته!چرا همه چیو راحت نذاشتی واسمون خدا؟!چرا همش ترس و استرس و نگرانی باید باشه تو زندگیمون، هم واسه اين دنیا هم اون دنیا. چه روزای سختیه این روزا، آینده واسم کاملا تیره و مبهمه،دارم واسه کنکوردکتری میخونم، ولی مقاله ی چاپ شده ایی...
ادامه مطلب