
بازم تنهام، اینبار تو خونه ی خودم میصمم رفته زابل حدودا یک هفته ست رفته کمک داداشش و منو تنها گداشته، نکنه سرنوشت ما همیشه دوری باشه، اخه این چه زندگیه هست، حالا که من هستم اون نیست. دوست داشتم این ما...
ادامه مطلب
حسرت! یعنی تـــــــــــــو کهـ در عین بودنتــــــــ داشتنتـ را ارزو میکنمـ....
ادامه مطلب