کاش حداثل استادم انصاف می داشت. حالا که بیکارم میذاشت برم. اصلا خودش میگفت برو. چرا بمونم وقتی کایر از دستم بر نمیاد. چقدر بده ادم اینقدر به بقیه بی توجه باشه و فقط به فکر خودش باشه که شاید یه روز بتونه بیاد دانشگاه اونوقت زنگ بزنه منم برم اونجا بشینم تا اون پروپوزالمو بخونه منم نگاش کنم. خوش بحال مرجان چه استاد خوبی داره. چرا بعضی ها اینقدر خوش شانسن؟!!! پرا من هیچوقت شانس نیاوردم!!تو هیچ زمینه ایی اخه. خدایا شکرت ولی میشه یکم بیشتر به ما توجه کنی؟؟؟
روز نوشته ها...ما را در سایت روز نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111